چشم به راه
چشم به راه
خدا جون ممنون که به منم یه فرشته دادی ازت میخوام خودت نگهدار فرشته ام باشی

 دخترم عزيز دلم بخدا روم نميشه بگم كه اينهمه طول كشيده  تا بيام از تو بكم ميدونم دوست داشتي خاطرات چن ماه پيش رو هم ميخوندي بعدا ها اما متاسفانه انقدر تنبلي كردم كه باز هم شيش ماه گذشت 

و باورم نميشه فقط چهار روز ديگر تو يك ساله ميشوي چقدر زودبرايم گذشت 

چقدر خاطرات خوب چه چيزاي كه باهات تجربه كردم 

و اما بزرگترين تجربه من عاشق شدن دوباره ام بود ،،،،نرگسم من باز با تو عاشق شدم اما اينليار قلبم همراه هر اتفاقي فقط خنديد اين عاشق شدن تا ان عاشقي غير است اين عاشقي تنها عشق است و عشق است 

 

و حتي ثانيه اي ثانيه اي بدون تو نخواهم بود 

 

نرگسم انقدر دختر ارومي هستي كه نميتونم بكم حتي يه روز منو اذيت كرده باشي 

اما متاسفانه مشكلات روزانه كاهي منو بداخلاق میكنه و نميتونم در برابر برخي از كارات سكوت كنم و ناكهان دهانم و باز ميشه و دعوات ميكنم خدا جون منو ببخش البته خودم كه خودمو نميبخشم 

دختري دارم مثل فرشته اصلا خود فرشته نه بي خوابي داشتم باهاش نه از تفريحم زدم برعكس با نرگس وقت همه اينها را بيشتر دارم 

دخترم  قد كشيده اي بزرك شده اي موهات رو اصلا نزدم و با اين كه رشدش كمه اما بلند شده و نسبت به اول خيلي تغغير كرده اي 

نميخواهم اصلا ياد خاطره اي بد ماجراي جشمات بيافتم اما براي ماندکاری ان خاطراتم بايد ثبت كنم 

چشمات براي من اخر دنيا است مامان همه عاشق جشماي قشنكت ميشن و من عاشقتر بين ان مژ هاي قشنكت زندكيم را كذاشتم

 عاشقتم دخترکم



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








نوشته شدهیک شنبه 17 دی 1391برچسب:, توسط ارتیمیس
.: Weblog Themes By www.NazTarin.com :.